Моніторинг. ВСЯО

20.Лип.2023

Моніторинг сформованості компетентності дітей за освітніми напрямками Ранній вік  Вихованці групи раннього віку № 1, № 2 (вихователі Валєєва Н.О., Сладь О.П., Ходоровська Л.О., Мельник С.П.) в основному оволоділи необхідними навичками самообслуговування, активно наслідують дорослих та ефективно засвоюють нову інформацію. Покращення результатів спостерігається завдяки доцільному використанню педагогами творів художньої літератури. У групах старшого ясельного віку … Продовжити читання “Моніторинг сформованості компетентності дітей за освітніми напрямками”

Детальніше
25.Лип.2022

У зв’язку з веденням воєнного стану в Україні з 24.02.2022 моніторинг особистісного розвіитку вихованців проводився лише у І півріччі та зважаючи на те, що відновлення освітнього процесу відбулося з травня 2022 року до якого повернулося 22 % вихованців унеможливлює процес моніторингу за ІІ півріччя, за сприятливих умов у вересні місяці буде зроблений  початковий та порівняльний … Продовжити читання “Моніторинг особистісного розвитку вихованців у 2021 – 2022 н.р.”

Детальніше
08.Чер.2021

Аналітична довідка моніторингу якості особистісного розвитку вихованців ЖЗДО № 65 ЖМР на кінець 2020/2021 навчального року Освітній процес в ЖЗДО № 65 ЖМР  відповідав вимогам Базового компоненту дошкільної освіти та освітній програми закладу. Організована освітня діяльність здійснювалась з урахуванням розумового і фізичного навантаження. Основним акцентом в освітній роботі закладу  була максимальна гуманізація педагогічного процесу та … Продовжити читання “Аналітична довідка моніторингу якості особистісного розвитку вихованців ЖЗДО № 65 ЖМР”

Детальніше
23.Кві.2021

Положення ЖЗДО № 65 ЖМР Додатки

Детальніше
24.Бер.2021

Проводьте діагностику музично-естетичного розвитку дітей двічі на рік: у вересні та квітні. Це допомагає виявити своєрідність музично-естетичного розвитку кожної дитини і корегувати освітню роботу з нею. Діагностика на початку навчального року Спрямовуйте результати діагностики, яка проводиться на початку року, на: корегування за потреби розробленого перспективного плану, розроблення календарного плану; розроблення змісту індивідуальної роботи з дітьми … Продовжити читання “Моніторинг. Аналізуємо музично-естетичний розвиток дітей дошкільного віку”

Детальніше